اقتصاد

ورود سامانه بارشی به شمال غرب کشور از شنبه

به گزارش مجله تیتر ۱۲ به نقل از برنا، امین حسین نهسینه کارشناس سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی امروز چهارشنبه ۲۴ فروردین ماه و روزهای بعد گفت: بعدازظهر امروز استان چهار محال و بختیاری و کوگیلویه و بویراحمد. ، غرب و جنوب اصفهان. ، نیمه شمالی فارس، کوه های استان کرمان، جنوب یزد، شرق لرستان و جنوب استان مرکزی افزایش ابر، بارش باران و رعد و برق و گاهی وزش باد موقت شدید پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: فردا این وضعیت در کوه‌های استان کرمان، کوه‌های شمال شرق فارس، برخی مناطق جنوب یزد و برخی مناطق شرق سیستان و بلوچستان تداوم دارد.

نهسین برای روزهای جمعه و شنبه در اکثر مناطق کشور آسمان صاف پیش بینی کرد و افزود: از اواخر روز شنبه به تدریج سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می شود و نواحی شمال غرب و نیمه غربی را فرا می گیرد. سواحل دریای خزر که موجب افزایش ابر و بارش پراکنده خواهد شد.» ایجاد می کند.

وی گفت: از روز یکشنبه با نفوذ این سامانه به کمربند غربی، شمال غرب، دامنه های البرز و سواحل دریای خزر بارش ها آغاز می شود که گاهی به صورت رگبار و همراه با رعد و برق خواهد بود. و باد.”

نخسینه یادآور شد: از امروز تا پایان روز جمعه شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و مواج خواهد بود.

کارشناس هواشناسی تهران برای سه روز آینده آسمانی صاف تا نیمه ابری پیش بینی کرد و گفت: فردا بعدازظهر افزایش وزش باد خواهیم داشت و برای ساعاتی روز جمعه وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی بیشینه دمای امروز پایتخت را ۲۰ درجه، فردا را ۲۳ درجه و روز جمعه را ۲۵ درجه اعلام کرد و گفت: کمینه دمای امروز مهرآباد به ۱۱ درجه رسیده است.

پایان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا