گوناگون

ویوو V30 پرو، درخشش در زمین فوتبال یورو ۲۰۲۴ با عنوان گوشی رسمی مسابقات

همزمان با برگزاری مسابقات یورو ۲۰۲۴ در استادیوم‌های آلمان، نام ویوو، برند چینی گوشی‌های هوشمند، به عنوان حامی رسمی این رویداد بزرگ ورزشی بر سر زبان‌ها افتاده است. یوفا و ویوو در همکاری مشترکی، گوشی میان‌رده قدرتمند “ویوو V30 پرو” را به عنوان گوشی رسمی مسابقات یورو ۲۰۲۴ معرفی کرده‌اند. این گوشی با قابلیت‌های عکاسی و فیلمبرداری حرفه‌ای، همراهی ایده‌آل برای هواداران فوتبال در ثبت و به اشتراک‌گذاری لحظات هیجان‌انگیز این مسابقات خواهد بود. انتظار می‌رود شاهد حضور پررنگ تبلیغات ویوو در استادیوم‌ها و تلویزیون‌ها باشیم تا این برند چینی نام خود را به عنوان حامی یورو ۲۰۲۴ در ذهن مخاطبان حک کند.

یه گزارش توسعه برند به نقل از دیجیاتو، یوفا و vivo رسماً از ویوو v30 پرو به‌عنوان گوشی رسمی مسابقات یورو ۲۰۲۴ معرفی کرده‌‌اند. در بیانیه آن‌ها گفته شده که ویوو V30 پرو با دوربین برند ZEISS خود قرار است «به کاربران کمک کند تا روایت سفر فراموش‌نشدنی خود» که مسابقات یور‌و ۲۰‌۲۴ یوفا است را بیان کنند.

مدیر بخش محصولاتِ خارج از کشور ویوو نیز در بیانیه می‌گوید که «قابلیت‌های عکاسی بی‌نظیر» vivo v30 امکانات زیادی را برای به‌تصویر‌کشیدن رویدادهای ورزشی به ارمغان می‌آورد.

ویوو؛ نماینده انحصاری صنعت موبایل در یورو ۲۰۲۴

پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و یورو ۲۰۲۰ که در سراسر قاره اروپا برگزار شد، این چهارمین همکاری یکی از مسابقات بزرگ فوتبال با Vivo محسوب می‌شود. این برند چینی همچنین در گذشته برای تبلیغ دستگاه‌های خود مسابقات جام کنفدراسیون‌های سال ۲۰۱۷ با فیفا همکاری کرده بود.

همچنین ویوو به‌طور انحصاری در استادیوم‌های محل برگزاری مسابقات و اطراف آن می‌تواند گوشی‌های خود را تبلیغ کند. علاوه بر این، تنها شرکت تولیدکننده گوشی با مجوز فعالیت در مناطق اختصاصی هواداران است.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا