اقتصاد

با حضور وزیر نفت؛ احداث پروژه ۱۸ سال بر زمین مانده پتروشیمی گلستان مجددا کلید خورد

به گزارش مجله تیتر ۱۲ از گرگان، جواد اوجی وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران در این مراسم گفت: این پروژه برای ما و مردم استان مهم است و ما آن را قطعا پیگیری می کنیم.

اوجی افزود: تمام سعی ما اینست که این پروژه که سهامداران زیادی دارد تا سه سال آینده به بهره برداری برسد.

علی عسگری مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس که کار ساخت پتروشیمی گلستان را به عهده دارد به همراه منتظری و سنگدوینی نمایندگان گرگان و آق قلا در ابن مراسم حضور داشتند.

گفتنی است پروژه پتروشیمی گلستان در سال ۸۴ کلنگ زنی شد اما ۱۸ سال به فراموشی سپرده شد تا اینکه دولت سیزدهم با همکاری دستگاه قضایی خصوصا آیت الله محسنی اژه ای ریاست دستگاه قضا آن را احیا کرد.

پایان


منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا