اقتصاد

تجلیل وزیر نیرو از اقدامات سازندگی قرارگاه خاتم الانبیا در حوزه آب

به گزارش مجله تیتر ۱۲، علی‌اکبر محرابیان با حضور در در نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب تهران، از غرفه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات، تلاش‌ها و نوآوری‌های هلدینگ نیرو قرارگاه سازندگی قرار گرفت.

وزیر نیرو ضمن تقدیر از تلاش‌های جهادی کارکنان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، از نقش آفرینی این مجموعه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و خدمت‌رسانی به مردم در حوزه آب و نیرو ابراز خرسندی کرد.

وی افزود: امیدواریم قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با سرعت و دقت طرح‌های پیش‌رو را به سرانجام برساند.

محرابیان در بخش دیگری از سخنان خود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) را پرچم‌دار  مجموعه‌های دانش بنیان در حوزه آب و نیرو و پیشرو و پیشتاز در عرصه نوآوری‌های روز دانست.

هلدینگ تخصصی نیروی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با حضور در نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران، به ارائه آخرین توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در این حوزه پرداخت.

این نمایشگاه به‌عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت آب و فاضلاب برپا می‌شود از تاریخ دوم تا پنجم بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

در این نمایشگاه ۲۳ استان و ۸۰ پروژه فعال در عرصه‌های انتقال آب، سدو تصفیه خانه، فاضلاب، نیروگاه و کشاورزی فعالیت می‌کنند.

گفتنی است؛ قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) نیز با درک اهمیت عرصه آب و با توجه به بند ۴۰ سیاست‌های کلی نظام و نیز سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مبنی بر توجه به ارزش اقتصادی، امنیتی، سیاسی و زیست‌محیطی آب در استحصال، عرضه، نگهداری و مصرف آن، عنایت ویژه‌ای به این عرصه دارد و در چهار حوزه اصلی سدسازی، کانال‌ها و شبکه‌های آبیاری و زهکشی، خطوط انتقال آب و تونل انتقال آب فعالیت می‌کند.

پایان


منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا