ورزش

عکس‌| تلخ‌ترین لحظه از مراسم ملیکا محمدی در آزادی

صبح امروز در حاشیه آخرین وداع ملیکا محمدی در استادیوم آزادی، آیدا، خواهر ملیکا با بوسیدن چهار گوشه زمین، به نمایندگی از خواهرش با مستطیل سبز وداع کرد.

آیدا که پیراهن شماره ۱۸ تیم ملی را به تن داشت، پرچم کشورمان را روی دوش خود انداخته بود و درحالی‌که چهار گوشه زمین را می‌بوسید، بازیکنان خاتون هم او را همراهی می‌کردند.

1973298

او در لحظات پایانی مراسم تشییع ملیکا، با صورتی خندان دقیقا مشابه خواهرش، شادی گل انجام داد و می‌گفت «دوست دارم که مردم از ملیکا همیشه چهره‌ای خندان و پر انرژی به یاد داشته باشند.»

آیدا، بعد از ملیکا تنها فرزند خانواده محمدی است و در طی یک هفته گذشته بارها گفته بود که همواره از ملیکا درس امید به زندگی را آموخته است.

۲۵۸ ۲۵۸


منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا