اقتصاد

واریز مرحله سوم وام ضروری بانک رفاه به بازنشستگان صندوق فولاد

به گزارش مجله تیتر ۱۲، یدالله راشدی معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی فولاد گفت: وام مرحله سوم بانک رفاه به مبلغ ۲۰ میلیون تومان برای حدود ۱۲۰۰ بازنشسته صندوق بازنشستگی فولاد که حساب حقوقی ایشان نزد بانک رفاه است واریز شد. 

وی افزود: برنامه ریزی برای پرداخت مرحله چهارم وام ضروری بانک رفاه به بازنشستگان صندوق آغاز شده و در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد. 

پایان


منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا