اقتصاد

ورود موقت خودرو‌های مناطق آزاد در سرزمین اصلی به ۲ ماه افزایش یافت

به گزارش برنا، علیرضا صدری‌خواه مدیرکل دفتر واردات گمرک در ابلاغیه‌ای به مدیران گمرکات اجرایی اعلام کرده که پیرو بخشنامه‌ای در تاریخ ۲۰ تیر ۱۴۰۲ و در راستای رفاه حال شهروندان مقیم مناطق آزاد، مدت ورود موقت خودرو‌های سواری پلاک مناطق آزاد جهت تردد در سرزمین اصلی از یک ماه مندرج در بخشنامه یادشده به دو ماه در سال افزایش می‌یابد.

همچنین بر اساس این ابلاغیه این مدت دو ماهه می‌تواند حداکثر در دو نوبت در سال (هر مرتبه حداکثر تا سقف یک ماه) اقدام شود.

پایان


منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا