بین الملل

روایت شاهدان از روز دوم ترور دسته جمعی صهیونیست ها در لبنان

رژیم صهیونیستی در دومین روز از عملیات هک تروریستی در روز چهارشنبه با هدف قراردادن دستگاه‌های بی‌سیم در شهر بیروت ۱۰ نفر را به شهادت رساند و ۴۰۰ تن را نیز زخمی کرد، خبرنگار تسنیم ساعتی پس از این حادثه به محل حادثه عزیمت و با شاهدان گفتگو کرد.

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، رژیم صهیونیستی در دومین روز عملیات ترور دسته‌جمعی خود با منفجر کردن دستگاه‌های بی‌سیم و ایجاد انفجار در مراسم تشییع پیکر شهدای روز نخست جنایت، در «روضه الحورا زینب»، گلستان شهدای مدافع حرم بیروت، دست‌کم ۱۰ نفر را شهید و ۴۰۰ نفر را زخمی کرد.

 

.

 

«حسین بداح»، روزنامه‌نگار لبنانی در مورد جزئیات این حمله به خبرنگار تسنیم گفت: زمانی که صدای سلسله انفجارها را در محلات دیرالعبد، حی‌الماضی و حاره‌حریک در ضاحیه جنوبی شنیدیم، متوجه شدیم که این انفجارها به هم مرتبط هستند.

همزمان با این جنایت و آماده‌باش مجدد کادر درمان، بسیاری از جوانان لبنانی به‌سرعت راهی مراکز انتقال خون برای کمک به مجروحین و مصدومان این جنایت شدند. یک شهروند لبنانی به خبرنگار تسنیم در بیروت گفت: اسرائیل نمی‌تواند اراده ما را در هم بشکند، چرا که ادامه‌دهنده مسیر کربلا و امام حسین(ع) هستیم.

حزب‌الله بلافاصله پس از این ترور دسته‌جمعی بر ضرورت قصاص و انتقام از دشمن صهیونیستی تأکید کرد؛ امری که در خلال سخنرانی عصر روز پنج‌شنبه سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان نیز مورد اشاره قرار گرفت.

پایان+

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا