بین الملل

بیش از ۶۵۰۰۰ نفر در مسجد الاقصی نماز صبح را اقامه کردند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیمدفتر خیریه اسلامی فلسطین در بیت المقدس گزارش داد که بیش از ۶۵ هزار نمازگزار فلسطینی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نماز صبح را در مسجد الاقصی اقامه کردند.

فلسطینیان از تمامی مناطق سرزمین اشغالی امروز برای شرکت در نماز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان عازم بیت المقدس شدند و خیابان های منتهی به مسجد الاقصی از سحرگاه مملو از جمعیت شده است.

حضور گسترده نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی علیرغم محدودیت ها و اختلالات گسترده رژیم اشغالگر صهیونیستی و مانع قوی برای ورود فلسطینیان به این مکان مقدس صورت گرفت.

بر اساس گزارش های منتشر شده، نمازگزاران فلسطینی پس از اقامه نماز صبح در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در صحن مسجد الاقصی شعارهایی در حمایت از غزه و مقاومت آن سر دادند.

.

منابع خبری از حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به نمازگزاران مسجد الاقصی پس از نماز صبح امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان خبر دادند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که یک پهپاد اسرائیلی به سمت جمعیت نمازگزار در مسجد الاقصی گاز اشک آور پرتاب کرد که باعث خفگی نمازگزاران شد.

در پی ادامه فراخوان‌های گروه‌ها و افراد فلسطینی برای بسیج عمومی در حمایت از مسجد الاقصی علیه توطئه‌های متجاوزان، شیخ «اکرمه صبری» خطیب مسجد الاقصی در بیانیه‌ای مطبوعاتی مردم فلسطین در ماه مبارک رمضان از همه جا به مسجد الاقصی اقصی بیایند و همیشه حضوری مقدس داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه اشغالگران با تحریکات و تجاوزات خود حق آزادی مذهب را زیر پا می گذارند، خواستار ادامه ورود گسترده فلسطینیان به مسجد الاقصی شد.

پایان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا