بین الملل

وداع سوری ها با شهدای حمله تروریستی به کنسولگری ایران

به نقل از سایت عربی خبرگزاری تسنیمهمزمان با ادامه عملیات آواربرداری از کنسولگری ایران در دمشق، مردم آن شهر با حضور در حرم حضرت رقیه (س) با فرماندهان شهید حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران وداع کردند. در دمشق

.

«حسین ارنوس» نخست وزیر سوریه در راس هیاتی دیپلماتیک به نمایندگی از دولت این کشور در بازدید از سفارت ایران در سوریه، این حادثه دردناک را به سفیر ایران تسلیت گفت.

کشور سوریه، دمشق، رژیم صهیونیستی (اسرائیل)، ارتش رژیم صهیونیستی، سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران،

حسین ارنوس نخست وزیر سوریه پس از دیدار با حسین اکبری سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق در جریان این جنایت در گفتگو با رسانه ها گفت: حمله به مرکز یک منطقه غیرنظامی و به ویژه ساختمان کنسولگری. ، که به شهروندان عادی خدمات ارائه می دهد این یک عمل غیرقانونی است.

در عین حال کنسولگری ایران در شهر حلب ضمن خیر مقدم به ساکنان این شهر و فرماندهان ارتش سوریه و محور مقاومت که با حضور در مراسم بزرگداشت شهدای این حمله تروریستی از زحمات و تلاش های آنان قدردانی کردند. تلاش برای حفاظت از ارتش سوریه و مردم حلب در مبارزه با تروریسم.

شیخ «عبدالقادر الشهابی»; یکی از علمای سوری که در مراسم بزرگداشت شهدای این حادثه در شهر حلب شرکت کرده بود به خبرنگار تسنیم گفت: این تجاوزگری نقض تمام قوانین انسانی، دیپلماتیک و اسلامی است. چگونه یک نمایندگی دیپلماتیک یا کنسولگری یک کشور را هدف قرار دهیم؟ این حمله در واقع حمله به کشور ایران و حتی حمله به کل محور مقاومت است.

کشور سوریه، دمشق، رژیم صهیونیستی (اسرائیل)، ارتش رژیم صهیونیستی، سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران،

پایان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا