گوناگون

برند سایپا در نوروز؛ خدماتی گسترده برای سفری بی‌دغدغه

برند سایپا با راه‌اندازی سامانه‌های آنلاین، ارتباط مستقیم با مشتریان و تأمین گسترده قطعات، استانداردهای جدیدی در خدمات نوروزی ارائه می‌دهد.

به گزارش توسعه برندبه نقل از سایپانیوز، محمدحسن جبلی جوان، خدمات‌رسانی مطلوب و با کیفیت به مسافران نوروزی را مورد تاکید قرار داد و گفت: تدارک گسترده‌ای از سوی گروه سایپا برای ارائه خدمات امدادی و تعمیرگاهی در سراسر کشور به مسافران نوروزی انجام شده تا با اطمینان و آرامش بیشتری سفر کنند.

وی افزود: در نوروز امسال با توجه به راه‌اندازی سامانه‌های آنلاین و برقراری ارتباط مستقیم، در لحظه و بدون واسطه با مشتریان و به روز بودن مرکز تماس، تحولی ارزشمند و راهبردی در خدمات امدادی و تعمیراتی و جلب اطمینان خاطر مشتریان در گروه سایپا به وجود آمده است. به همین منظور، مشتریان می‌توانند با اسکن کردن کیو آر کد نصب شده بر روی خودروهای امدادی، نظرات، شکایات و پیشنهادهای خود را مطرح کنند.

جبلی جوان گفت: قطعات یدکی مورد نیاز در طرح خدمات و امداد نوروزی، تامین و در سراسر کشور توزیع شده است و مشکلی بابت تامین قطعات در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش وجود ندارد.

بنابراین گزارش، در مدت اجرای طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا که تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت علاوه بر ستاد طرح، دفاتر منطقه‌ای و انجمن‌های صنفی نمایندگی‌های مجاز گروه سایپا در بخش کنترل و نظارت فعال هستند و مدیران ارشد گروه نیز برای نظارت بر کیفیت و کمیت خدمات رسانی همکاری دارند.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا