گوناگون

برند پست ایران در رسانه جهانی: از چادر تا کدپستی

ماهنامه APPU نوشت: ایران برای عشایرش کدپستی صادر کرد! پروژه «پست عشایری» که برند شرکت ملی پست را در عرصه بین‌المللی به عنوان نوآور معرفی کرده، حالا بیش از یک میلیون نفر از کوچ‌نشینان را با دو آدرس فصلی — یکی برای تابستان، یکی برای زمستان — به شبکه پستی کشور متصل کرده است. این پروژه که در هفت استان فعال شده، راه فروش فرش، لبنیات و صنایع‌دستی عشایری را از طریق پست باز کرده و با حکمرانی دیجیتال ایران یکی شده است.

به گزارش توسعه برند به نقل از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛ ماهنامه اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه با اعلام خبر راه اندازی «پست عشایری» در ایران، نوشت:

پروژه پست عشایری در شرکت ملی پست ایران، یک ابتکار جدید است که به منظور اختصاص کدپستی به اقامتگاه‌های فصلی بیش از یک میلیون نفر از عشایر این کشور راه‌اندازی شده است.

این گام بسیارمهم، به ارائه خدمات جامع و فراگیر کمک کرده و دسترسی مطمئن به خدمات پستی را برای جوامع کوچ نشین فراهم می‌سازد. این پروژه، با راهبرد حکمرانی دیجیتال ایران هم‌راستا است.

ارائه خدمات پست عشایری، در هفت استان ایران آغاز شده است. براین اساس، هر خانوار عشایری برای حداقل دو اقامتگاه فصلی (تابستانی و زمستانی) کدپستی دریافت خواهد کرد.

ارائه این خدمت در توسعه جوامع عشایری نقش موثری دارد. این پروژه علاوه بر خدمات پستی، به‌ شکل قابل‌ملاحظه‌ای به فروش و توزیع محصولات عشایری کمک کرده و رشد اقتصادی فراگیر و معیشت پایدار را تقویت خواهد کرد.



توسعه برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا