برند هیوندای با کانسپت SUV جدید، جاهطلبی خود برای مسیرهای آفرود را به نمایش گذاشت

هیوندای موتورز قصد دارد تواناییهای خودروهایش در مسیرهای سخت و آفرود در بازار آمریکا را گسترش دهد و کانسپت جدید SUV این برند با نام «Crater» نمونهای از این جاهطلبی است.
به گزارش توسعه برند، کانسپت هیوندای Crater، که پنجشنبه در نمایشگاه خودروی لسآنجلس رونمایی شد، یک SUV جمعوجور با طراحی برند هیوندای و قابلیتهای آفرود است که یادآور خودروهای آمریکایی مانند جیپ رانگلر، فورد برونکو و GMC هامر است.
در بیانیهای، «سانگیوب لی»، مدیر طراحی جهانی هیوندای گفت:
«Crater با یک سؤال شروع شد: ‘آزادی چه شکلی دارد؟’ این خودرو پاسخ ما به این سؤال است. این دیدگاه از انگیزه بیپایان ما برای کاوش شکل گرفته تا مشتریانمان را تشویق کنیم عمیقتر کاوش کنند و تجربه ماجراجویی را در آغوش بگیرند.»
هیوندای تأکید کرد که هدف از معرفی این کانسپت، نمایش تعهد برند به طراحی خودروهایی با انعطافپذیری بیشتر و حس هیجان بیشتر است و آن را یک «کاوش طراحی» توصیف کرد. کانسپتها اغلب برای سنجش علاقه مشتریان، نمایش فناوریهای آینده و نشان دادن مسیر احتمالی برند استفاده میشوند.
کانسپت Crater در مرکز فنی هیوندای در ایروین کالیفرنیا طراحی شده است. برند هیوندای اعلام کرده است:
«کانسپت Crater تکامل بعدی طراحی خودروهای XRT هیوندای را با مقاومت و توانایی بیشتر بررسی میکند تا پاسخگوی خواستههای مشتریان آمریکایی باشد.»
این برند در سالهای اخیر رشد قابل توجهی در بازار آمریکا تجربه کرده است؛ فروش خردهفروشی هیوندای در سهماهه سوم ۲۰۲۵ برای پنجمین سال متوالی در حال ثبت رکورد است.
“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””
از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۴، فروش برند هیوندای ۲۱.۵ درصد افزایش یافته و به بیش از ۸۳۶,۸۰۰ دستگاه رسیده است.
اگر برند لوکس جنسیس و کیا را نیز لحاظ کنیم، فروش داخلی هیوندای و زیرمجموعههایش طی این مدت ۲۹ درصد رشد داشته و از مرز ۱.۷ میلیون دستگاه عبور کرده است.
با کانسپت Crater، هیوندای نشان میدهد که میخواهد نهتنها در بازار خودروهای روزمره، بلکه در مسیرهای سخت و آفرود نیز حضوری قدرتمند داشته باشد و تجربهای متفاوت از برند هیوندای را به مشتریان ارائه کند.

