افزایش چشمگیر بازدید و تعامل کاربران با برند زمزم در گوگل طی نوروز ۱۴۰۴

بررسی دادههای نوروز ۱۴۰۴ نشان میدهد که محتوای مرتبط با محصولات زمزم در موتور جستجوی گوگل با رشد ۲۸۰ درصدی کلیک و ۱۵۶ درصدی نمایش نسبت به مدت مشابه سال قبل، با استقبال کمسابقه کاربران مواجه شده است؛ این در حالی است که سال گذشته زمزم در بازه زمانی مشابه روند نزولی را تجربه میکرد. این جهش در عملکرد دیجیتال، جایگاه برند زمزم را در فضای آنلاین به شکل قابل توجهی ارتقا بخشیده است.
به گزارش توسعه برند به نقل از روابط عمومی زمزم؛ در حوزه بازایابی آنلاین شرکت زمزم، در روزهای پایانی سال و ابتدای سال جدید (۱۴۰۴) کلمات کلیدی مرتبط با شرکت زمزم، با میانگین رتبه ۵ در همه کلمات کلیدی، خوش درخشید.
همچنین با شروع اقدامات تخصصی در حوزه بازاریابی آنلاین از سه ماه پایانی سال ۱۴۰۳ تاکنون با بیش از نیم میلیون بار نمایش در گوگل و ۳۰ هزار کلیک با میانگین در رتبه ششم قرار گرفت و همچنین ۲۵ هزار بازدید کننده از وبسایت جدید زمزم ایران دیدن کردند. این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته میزان نمایش و کلیک در بازه زمانی سه ماهه، به ترتیب ۶۰ و ۷۰ درصد کاهش داشت.
شایان ذکر است در سال گذشته، کلمات کلیدی مرتبط با زمزم در گوگل ۱.۶ میلیون بار نمایش داده شده و با ثبت ۹۵ هزار کلیک در جایگاه ششم قرار گرفت و با ۲ میلیون بازدید کننده گوی سبقت را از رقبای خود ربوده است.
این اقدامات همگام با روند روبهرشد فروش، نمایانگر میزان بالای آگاهی از برند زمزم و استقبال مخاطبان جوان و نسل نو در فضای آنلاین و اینترنت از این برند اصیل و ایرانی است.
هم اکنون کلمات کلیدی نظیر لیموناد اصل، لیموناد شیشه ای، نوشابه زیرو، زمزم زیرو، نوشابه رژیمی، نوشابه بدون قند، نوشابه زیرو بدون اسپارتام، نوشابه پرتقالی، دوغ آبعلی، نوشیدنی کاکتوس، آب گازدار و بسیاری کلمات دیگر در رتبه های برتر (زیر ۱۰)، هم در محتوا و هم در تصاویر و ویدئوها دردسترس مخاطبان ایرانی و فارسی زبان قرار دارد.